Årets första avklarad!


Idag är dagen som jag så läänge längtat efter (ja det finns kanske två som längtar mer... haha)! Idag är dagen då min syster gifter sig på Tjärö i Blekinge och det ska bli så himla roligt! Jag kanske till och med bjuder på en bild efteråt! Inte från min egna kamera då som jag såklart glömde i Malmö tillsammans med en väska till min outfit.. Tur man har snälla vänner!

Igår var helt underbart! Årets första flintastek grillades av moi och tjejerna stod mest för vindrickande och traggande! Precis som alla andra valborgar spenderades även denna med cykling, grill och en massa massa tjejsnack -vi trivdes som fisken i vattnet! Dock hade Tbaren (blivit) 18+ som i sin tur mer kändes som 16+ och hångeldisco med pojkar och flickor i varje hörn som stod och grovhånglade -sådär oförskämt pinsamt nästan... Vi blev inte långvariga..




Tjingeling!


...Och snart så får jag också pussas så oförskämt mycket och jag längtar som bara den!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha nej det var ingen höjdare men innan dess hade vi mysigare än på länge;) Ha det så bra idag och ta en massa foton med dina föräldrars kamera!:) Puss

2010-05-01 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0