Sol och långhelg


Ja, de som känner mig vet att just nu trivs jag för nu har solen kommit! Jag njuter av varje sekund jag får i solen, och tar varje chans till det! Skolans innergård är toppen, vindstilla och underbart! (alla kan ju inte bara åka utomlands som alla mina allra närmaste har gjort och ska.. orättvist ja!)


För en gång skull har jag lång helg! Vi har jobbat på så bra i skolan att vi tog morgondagen ledigt! Och det kunde inte börja bättre när jag kom hem efter jobbet och mötte upp Stoffe som överraskade med mat, från Greek Way dessutom -muuuuums! Så just nu trivs jag som fisken i vattnet och imorgon ska jag träffa mina flickor igen! Som vi ska kramas!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0