Så nära men ändå så långt borta


Fick ett samtal idag av Nye "Hej hjärtat, vi ligger här i solstolarna med en Sangria i handen och njuter!" -Nej men inte alls avis! Och jag har precis skrivit en tenta men nöd och näppe.. Knappt okej att få det samtalet då! Sist vi var på semester var ju alla med, jag och Alexandra med! Inte denna gången. Men de hade det underbart, och jag saknar de allihopa! Önskar att jag vore där med de, och jag tror faktiskt att de saknar mig också lite :)


Tentan avklarad, vilket betyder att det inte kommer fler tentor denna terminen! Nu väntar grupparbete och LiA (praktik) sen sommarlov (läs jobb..)! Sjukt vad snabbt det har gått!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0