Puderrosa -the new me?


Jag är så trött på mitt internet så ni anar inte, jag fattar inte vad som har hänt med det.. Därav den dåliga uppdateringen..

Som ni vet har jag ju påbörjat min praktik och det går super! Jag känner mig hur viktig som helst när jag sitter och medverkar på alla möten -kommer nog trivas med mitt jobb i framtiden om jag får göra något av det jag ser idag på praktiken, att träffa så mycket nya ansikten hela tiden måste vara underbart. (Hoppas jag i allafall, haha!)


Jag har snöat in mig hela på puderrosa i vår och är det så att jag kanske byter ut mina svarta klädstil mot rosa nu när värmen kommer? Vem vet! Har i allafall införskaffat nya shorts och ett sött linne i just dessa färgerna idag! Malin ska ju ha brunch dagen efter bröllopet och jag såg som vanligt ett tillfälle att utöka garderoben!




Jag vill ha dessa nu... Visst är det min stil till tusen? Jag vet, nu ska jag bara hitta de också...



Tjingeling!


Ps, märker verkligen tomheten efter Stoffe.. Kom hem nu gris!

Kommentarer
Postat av: linda

gissa vem som köpt dem?....hahahahahahah

mamso :)

2010-05-01 @ 13:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0