Nosen är röd och fin


Ska bara skrika ut min ilska först! AAAAAAAAAAAAAA!!!! Mitt internet har blivit det sämsta i världen, fattar inte vad som har hänt!!! Jag är så &"¤/&¤%#&/%& irriterad! Behöver min man här nu som kan fixa och trixa till mig (mitt tålamod är noll vad det gäller teknik och sånt jag inte kan...)


Annars ville jag bara säga att solen tar faktiskt och efter min dag på Linas balkong igår så var jag minsann röd om nosen imorse när jag vaknade -första riktiga solbrännan är kommen! Så nu hoppas jag på fint väder varje helg framöver då jag numera kommer att vara ledig alla lördagar och söndagar -undra hur jag ska klara av detta med min rastlöshet :) ?!



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0