Ledighet


Påsk innebär röda dagar, vilket innebär till ledighet! Jag har varit i Kristianstad sen i lördeskväll och jag bara njuter! Det är skönt att komma hem och träffa alla! Men nu är det tillbaka till Malmö igen, som för första gången känns som mitt hem just nu. Lite kontsig känsla det där.


Det har hänt mycket på senaste tiden, jag har varit ute på galaj en hel del, både i Malmö och Kristianstad! Det har varit riktigt kul och det känns att våren börjar komma med uteservering! Tummen upp för det! Igår provade vi även på lyckan genom att spela BingoLotto med Lotta -som vanligt ingen vinst.. Jag tycker om att vinna så det var inte så roligt som jag trodde..


Nu är det sista matchen för denna säsongen, så nu mooot Malmö!



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0