I goda vänners sällskap


Vilken helg! Fart och fläkt och en massa party! Fredagens avslutning med klassen var helt underbar! Humöret var på topp och KM09 rockade, som vanligt! Festligheterna fortsatte och på lördagen var det Elvis som bjöd upp till dans! Vilket aldrig misslyckas! Fantastiskt! (Så nu ligger jag redan i sängen, ensamt för Stoffe har ju åkt till Turkiet utan mig :()! Men det var ändå mysigast idag på Linas ballkong! Grillat kött och ätit nypotatis, en perfekt avslutning på en lyckad helg!


Nu ska jag samla krafter inför morgondagen, det är faktiskt första dagen på min 8veckors praktik då! Folkets park i Malmö är där jag kommer infinna mig numera och jag väntar med spänning på allt jag ska lära mig! 


Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0