Från möhippa till sängen


Nu ligger jag här, pall sen helgen och både skola och jobb idag. Ska bli rikigt skönt att somna in ikväll! Jag var ju nämligen på min första möhippa i helgen! Och det var verkligen en lång och händelserik dag med allt från tavelmålning till en naken man som blev fingermålad av Malin! (Min besvikelse på kroppen och hans utseende var total, men det var så jäkla bra ändå!) Verkligen hur kul som helst! Jag såg mig framför mig hur jag och mina bästisar sitter på våra möhipper om några år och skrattar åt allt vi gjorde idag! :)


För övrigt så går veckorna helt sjukt fort, jag hänger inte med! Det är sista veckan denna veckan i skolan, sen är det praktik! Så snart träffar man inte sina klasskompisar på väääldigt länge, närmare bestämt den 9:e augusti? Som tur är får man stöta på några stycken under sommaren, ett måste såklart!


Nu ska jag titta på några avsnitt av Brothers and Sisters innan jag somnar in!
Förlåt för dålig uppdatering, kommer mer sånt nu va!


Tjingeling!


Ps, min lillebror klarade uppskrivningen idag! Stooort grattis! (ännu ett bevis på att tiden går äcklig fort, tog inte vi precis intensivkurs liksom??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0