Bildregn


Såg att min kära gruppmedlem hade lagt upp en massa bilder från prisutdeliningen och festen på Berns på facebook, så jag snokade upp vart de kom ifrån och fann de! Min vinst börjar lägga sig nu och jag tänker faktiskt inte på det så mycket längre men när jag tittade igenom bilderna så kan jag fortfarande inte fatta hur vi kunde vinna, jag vinner ju aldrig! :) Men det gjorde jag, så här kommer lite fler bilder för att piffa upp min bildlösa-tråkiga-blogg!


Bilderna hittar ni på 48h.se



Spända inför våra diplom och checken som delas ut av VDn på Citypaketet





Överglada när vi fick checken i våra händer












Tjingeling!

Nu ska jag städa... tjohoo..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0