15 minuts in fame


Nu är mina glory-days över, men idag så publiceras vår annons i tidningen! Sida 3 i DN, Sydsvenskan och Göteborgsposten! Så ta en extra titt på detta! Mitt första mästerverk i min karriär publiceras idag -och lite stolt är jag allt (även om ingen annan vet att det är jag som gjort den, för jag vet!).


Det har skapas en del debatt om tävlingen som jag var med i, vilket jag inte ens tänker gå in och fightas med. Tycker bara att det känns tråkigt att det blir det nu, när vi har vunnit. Jag vill vara stolt över vårt resultat och inte behöva skämmas för att vi vann. Vissa är bara dåliga förlorare och andra har vettiga åsikter. Klart det ska bli en debatt, men detta bärjar mer kännas som pajkastning. (läs mer på dagensmedia.se)



Nu vankas det tenta, inte alls okej..



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0